Гримайлівська громада
Тернопільська область, Чортківський район

Про проведення конкурсу на посаду директора Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім.Пулюя смт.Гримайлів Гусятинського району Тернопільської області

Дата: 31.07.2020 15:40
Кількість переглядів: 668

Відповідно до розпорядження голови Гримайлівської селищної ради від 31 липня 2020 №91 про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади директора «Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім.Пулюя смт.Гримайлів Гусятинського району Тернопільської області», з метою публічного і прозорого призначення на посаду директора Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім.Пулюя смт.Гримайлів Гусятинського району Тернопільської області, що знаходиться за адресою: 48210 селище міського типу Гримайлів, вул.Орлика, будинок 20., оголошується конкурс на зайняття вакантної посади директора Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім.Пулюя смт.Гримайлів Гусятинського району Тернопільської області.

Строк подання документів для участі в конкурсному відборі з 3 серпня 2020 року по 25 серпня 2020 року.

Конкурс на зайняття вакантної посади директора відбудеться 02 вересня 2020 року.

Початок проведення: 11 год.

Місце проведення: зал засідань Гримайлівської селищної ради (48210 смт. Гримайлів, вул. Мазепи 8).

Вимоги до кандидатів:

• є громадянином України;

• вільно володіє державною мовою;

• має вищу освіту ступеня не нижче магістра (спеціаліста);

• стаж педагогічної роботи не менше трьох років;

організаторські здібності;

стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Для участі у конкурсі подаються такі документи:

• заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

• автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

• копія паспорта громадянина України;

• копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);

• документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;

• копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;

• довідку про відсутність судимості;

• довідку про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;

• мотиваційний лист, складений у довільній формі;

• заяву про наявність близьких родичів у складі конкурсної комісії.

Особа може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості.

Визначені документи подаються особисто (або уповноваженою, згідно з довіреністю, особою) до конкурсної комісії у визначений в оголошенні строк.

Умови оплати праці: відповідно до вимог наказу Міністерства освіти і науки України від 26 вересня 2005 року № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ», постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року №1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери», Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти України від 15 квітня 1993 року №102.

Призначення керівника закладу освіти здійснюється головою селищної ради (або особою, що її заміняє) шляхом видачі розпорядження про призначення та укладення трудового договору (контракту) з переможцем конкурсу. Трудовий договір (контракт) укладається з переможцем конкурсу, який призначається на посаду керівника закладу загальної середньої освіти вперше, строком на два роки. Після закінчення строку дії такого строкового трудового договору (контракту) та за умови належного його виконання сторони мають право продовжити строк дії відповідного строкового трудового договору (контракту) ще на чотири роки без проведення конкурсу. Призначення керівника закладу освіти здійснюється за результатами конкурсного відбору шляхом укладення строкового трудового договору (контракту).

Документи подаються до Гримайлівської селищної ради за адресою: вул. 48210 смт. Гримайлів, вул. Мазепи 8, електронна адреса: 04396408@mail.gov.ua.

Довідки за телефоном: 03557 3-13-42


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних