ВЕБ-ПОРТАЛ "ЗВЕРНЕННЯ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ"
Гусятинський відділ державної реєстрації актів цивільного
стану у Чортківському районі Тернопільської області
Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ)
повідомляє:
подати заяву або звернення з питань державної реєстрації актів цивільного стану, чи отримати консультацію онлайн можливо завдяки веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану», який є доступним усім користувачам мережі Інтернет.
Фізична особа за допомогою Веб-порталу, може подати до відділу державної реєстрації актів цивільного стану (далі - відділу ДРАЦС) наступні заяви:
- про державну реєстрацію шлюбу,
- про державну реєстрацію розірвання шлюбу,
- про державну реєстрацію зміни імені,
- про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання,
- про повторну видачу свідоцтв та витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян,
- звернення щодо їх формування.
Звертаємо увагу, що заяви повинні містити електронний цифровий підпис фізичної особи або бути підписаними під час особистого звернення заявника до відділу ДРАЦС.
Крім того, з використанням функціональних можливостей Веб-порталу користувач може здійснити
♦ попередній запис на відвідування відділу ДРАЦС із зазначенням зручних дати та часу з вказаних вище питань, а також з питань державної реєстрації народження, смерті;
♦ отримати консультації працівників відділу ДРАЦС.
Для того, щоб зареєструватись на веб-порталі звернень у сфері ДРАЦС необхідно:
- Ввійти на веб-портал за посиланням https://dracs.minjust.gov.ua;
- На головній сторінці веб-порталу обрати вкладку «Первинна реєстрація»;
- Заповнити поле «Логін», який буде використовуватись для входу на веб-портал. Логін повинен складатись з не менш ніж шести літер латинського алфавіту та може містити цифри і символи «_» та «-»;
- В поле «Електронна адреса» необхідно ввести Вашу існуючу електронну адресу, на яку буде надіслано підтвердження проведення реєстрації на порталі;
- Заповнити поле «Прізвище, ім’я, по батькові» українською мовою;
- Поставити відмітку щодо згоди на передачу та обробку персональних даних;
- Поставити мітку щодо ознайомлення з порядком роботи веб-порталу;
- Далі необхідно натиснути кнопку «Реєстрація». З’явиться повідомлення «Логін створено». Пароль відправлено не електронну адресу». На вказану Вами електронну адресу буде надіслано повідомлення щодо реєстрації на порталі;
- Для входу в особистий кабінет необхідно перейти за посиланням, яке вказано в повідомленні, та внести логін та запропонований пароль. Далі натиснути кнопку «Вхід»;
- Запропонований в повідомленні пароль можна буде в подальшому змінити, скориставшись відповідним меню особистого кабінету користувача.
Також пам’ятайте, що прийом громадян проводиться за наявності у них індивідуальних засобів захисту – масок/респіраторів.