A A A K K K
для людей із порушенням зору
Гримайлівська громада
Тернопільська область, Чортківський район

ВЕБ-ПОРТАЛ "ЗВЕРНЕННЯ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ"

Дата: 20.09.2021 11:08
Кількість переглядів: 7499

Гусятинський відділ державної реєстрації актів цивільного 
стану у Чортківському районі Тернопільської області 
Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ)

повідомляє:

подати заяву або звернення з питань державної реєстрації актів цивільного стану, чи отримати консультацію онлайн можливо завдяки веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану», який є доступним усім користувачам мережі Інтернет.
Фізична особа за допомогою Веб-порталу, може подати до відділу державної реєстрації актів цивільного стану (далі - відділу ДРАЦС) наступні заяви:

  • про державну реєстрацію шлюбу, 
  • про державну реєстрацію розірвання шлюбу, 
  • про державну реєстрацію зміни імені, 
  • про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, 
  • про повторну видачу свідоцтв та витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, 
  • звернення щодо їх формування.

Звертаємо увагу, що заяви повинні містити електронний цифровий підпис фізичної особи або бути підписаними під час особистого звернення заявника до відділу ДРАЦС.

Крім того, з використанням функціональних можливостей Веб-порталу користувач може здійснити

♦ попередній запис на відвідування відділу ДРАЦС із зазначенням зручних дати та часу з вказаних вище питань, а також з питань державної реєстрації народження, смерті; 
♦ отримати консультації працівників відділу ДРАЦС.

Для того, щоб зареєструватись на веб-порталі звернень у сфері ДРАЦС необхідно:

  1. Ввійти на веб-портал за посиланням https://dracs.minjust.gov.ua;
  2. На головній сторінці веб-порталу обрати вкладку «Первинна реєстрація»;
  3. Заповнити поле «Логін», який буде використовуватись для входу на веб-портал. Логін повинен складатись з не менш ніж шести літер латинського алфавіту та може містити цифри і символи «_» та «-»;
  4. В поле «Електронна адреса» необхідно ввести Вашу існуючу електронну адресу, на яку буде надіслано підтвердження проведення реєстрації на порталі;
  5. Заповнити поле «Прізвище, ім’я, по батькові» українською мовою;
  6. Поставити відмітку щодо згоди на передачу та обробку персональних даних;
  7. Поставити мітку щодо ознайомлення з порядком роботи веб-порталу;
  8. Далі необхідно натиснути кнопку «Реєстрація». З’явиться повідомлення «Логін створено». Пароль відправлено не електронну адресу». На вказану Вами електронну адресу буде надіслано повідомлення щодо реєстрації на порталі;
  9. Для входу в особистий кабінет необхідно перейти за посиланням, яке вказано в повідомленні, та внести логін та запропонований пароль. Далі натиснути кнопку «Вхід»;
  10. Запропонований в повідомленні пароль можна буде в подальшому змінити, скориставшись відповідним меню особистого кабінету користувача.

Також пам’ятайте, що прийом громадян проводиться за наявності у них індивідуальних засобів захисту – масок/респіраторів.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь